Onbemande receptie? Gebruik onze call functie
Goed nieuws voor wie een telefoontje sympathieker vindt dan een mailtje!
Vanaf 1 september biedt Gatehouse de Call-functie aan met ingebouwde parlofoon in de Gatehouse kiosken.
Gatehouse is een bezoekersregistratie waarbij de bezoeker zichzelf kan aanmelden en registreren. De aangeduide contactpersoon wordt hier standaard verwittigd per mail en/of sms. (Zowel in gemande als onbemande recepties).
Een onbemande receptie en wens je toch uw bezoekers snel en intuïtief te registreren? Maak dan gebruik van onze Call functie in Gatehouse, waarbij de kiosk de interne contactpersoon opbelt via een live VoiP-gesprek. Hierbij bestaat de keuzemogelijkheid in Gatehouse, om al dan niet de bezoekers effectieve toegang te verlenen of te weigeren. Na het registreren, krijg uw bezoeker een gepersonaliseerde badges met QR-code. (Deze code kan eventueel gebruikt worden met uw toegangscontrole)
Interesse in een persoonlijke demo? Neem vrijblijvend contact met ons, klik hier.