Over ons
Uw Gatehouse keepers
Stef en Gerald staan niet alleen in voor de commerciële voorbereiding van Gatehouse. Samen zorgen ze ook voor een persoonlijke en vlotte opstart van Gatehouse bij de klanten. Hebt u nood aan support na een implementatie, dan helpen Gerald en Stef u hierbij.
Hebt u zelf ook interesse hoe onze Gatehouse elektronische bezoekersregistratie werk?
Neem dan snel contact met ons.
Bekijk onze bedrijsvideo:
Gatehouse® is een product ontwikkeld en ondersteund door The Staff Solutions.
Een 8-tal jaar geleden werd door ons zusterbedrijf “THE STAFF SOLUTIONS” (www.thestaffsolutions.com) de software applicatie GATEHOUSE ® boven de doopvont gehouden.
Initieel werd Gatehouse® ontwikkeld om te voldoen aan de behoeftes om bezoekers zich elektronisch te laten registreren bij hun bezoek aan bedrijven uit de voedingssector, de specifieke actieradius van THE STAFF SOLUTIONS. Dit om te kunnen voldoen aan de eisen die worden opgelegd voor het behalen van certificaten zoals BRC, IFS, … In de loop der tijd kwamen ook bedrijven uit andere sectoren aankloppen bij THE STAFF SOLUTIONS om hun problematiek rond het registreren van alle soorten bezoekers (klanten, leveranciers, transporteurs, onderaannemers, …) aan te pakken.
Om de verdere ontwikkeling en ondersteuning van het product GATEHOUSE ® te verzekeren werd in 2022 een aparte vennootschap opgericht, GATEHOUSE BV. Het unieke concept is dat zowel de applicatie GATEHOUSE ® als de GATEHOUSE-kiosken volledig in eigen beheer worden ontwikkeld, gebouwd en gecommercialiseerd. Zo kunnen we de “vinger aan de pols houden’ bij onze klanten en heel snel reageren wanneer nieuwe behoeftes, wetgevingen, reglementeringen, … zich opdringen.