Vanheede Environment Group
Ken Richings: “De implementatie van een digitale kiosk heeft ons aanmeldproces gestroomlijnd. Bezoekers moeten minder lang wachten op hun afspraak, de belasting op de receptie is een heel stuk verminderd en we hebben nu een mooi overzicht van al onze bezoekers, wat uiterst belangrijk is voor de veiligheid op onze sites. Als kers op de taart werd de kiosk volledig gepersonaliseerd in onze huisstijl. We hebben de digitale kiosk nu in twee van onze vestigingen en zijn ook van plan om dit verder uit te breiden.”
Vanheede Environment Group zocht reeds geruime tijd naar een goedwerkende oplossing voor het registreren van hun bezoekers.
Zoals elk gezond bedrijf worden er steeds meer taken uitgevoerd door minder mensen en is efficiëntie een prioriteit geworden. Vanheede was reeds gekend als een pionier in innovatie voor hergebruik van bedrijfsafvalstromen. Wat minder mensen wisten, is dat ze ook binnen hun eigen bedrijfsprocessen koplopers zijn in innovatie.
Goede werknemers vinden is knap lastig geworden voor bedrijven. Uw personeel motiveren en efficiënter inzetten voor hun kerntaken is dus cruciaal geworden.
Net zoals in onze afvalverwerking, wordt er gestreefd naar een maximale automatisatiegraad.
Het onthaal kon dan ook recent rekenen op de technologie van Gatehouse®. Nu kunnen de bezoekers zich aanmelden in hun eigen taal en met een snelle online aankondiging bij de juiste gastheren. Dit kan zowel per SMS, email, Teams-melding en nu ook een spoken-SMS. Hierdoor kan de balie zich nu concentreren op de belangrijke administratieve opdrachten !
Wij danken Ken Richings (IT Project Manager) voor zijn vertrouwen in Gatehouse® en voor deze nieuwe stap in hun technologische vernieuwing !
Meer over Vanheede Environment Group